Case study- firma X kliniki medyczne

Łukasz Wenskowski
11 Jan 2022
5 min read

Zastana sytuacja

W klinice medycznej znajduje się recepcja na dwie osoby oraz 12 gabinetów lekarskich, gdzie pracuje w sumie w różnych godzinach 20 lekarzy i pielęgniarki. Do kliniki przychodzi pacjent i na recepcji podpisuje stosowne dokumenty (RODO, zgody na zabieg, oświadczenia). Wszystkie dokumenty trafiają w do teczki. Do teczki w czasie wizyty ma dostęp lekarz lub pielęgniarka i uzupełnia ją informacje medyczne. Następnie teczka trafia znów na recepcję, gdzie jest archiwizowana w przeznaczonym ku temu pomieszczeniu.

Oczekiwania:

Pacjent po przyjściu do kliniki podpisuje dokumenty korzystając z długopisu IC Pen, dzięki czemu wszystkie zgody w formie elektronicznej natychmiast trafiają do systemu, a pacjent jako potwierdzenie otrzymuje je w formie papierowej. W czasie wizyty lekarz korzystając z systemu ma natychmiast dostęp do wszelakiej dokumentacji oraz wyrażonych zgód pacjenta, a w razie potrzeby podpisania kolejnych dokumentów wykorzystuje tablet z systemem IC Pen, dzięki któremu podpisany dokument jest od razu widoczny w systemie i właściwie posegregowany. Dzięki integracji z systemem zewnętrznym pacjent od razu w czasie rozmowy z lekarzem może umówić się na kolejną wizytę, która zostanie zapisana w karcie pacjenta. Dzięki dedykowanemu systemowi pacjent ma dostęp do wszystkich informacji z poziomu aplikacji webowej lub aplikacji na telefon.

Zaproponowane rozwiązanie:

▪ 2 długopisy IC Pen – recepcja

▪ 12 tabletów – gabinety

▪ Dedykowane rozwiązanie informatyczne dla obsługi pacjentów

▪ Integracja z systemem dziedzinowym kliniki

Zastana sytuacja

▪ zwiększamy efektywność obsługi klienta

▪ umożliwiamy przesyłanie i wysyłanie cyfrowych dokumentów do podpisu i wypełnienia w intuicyjny sposób

▪ odciążamy pracowników z czasochłonnych obowiązków

▪ zapewniamy bezpieczeństwo dokumentacji

▪ porządkujemy dokumentacje i archiwizujemy ją w przejrzysty sposób

▪ dajemy poczucie spełnienia poprzez pozytywny wpływ na środowisko

Łukasz Wenskowski
Business Development Manager

FAQs

Znajdź szybkie odpowiedzi na swoje pytania dotyczące naszych rozwiązań i dowiedz się, jak DigiData może wspierać Twój biznes.

Czy będę musiał zmieniać procesy w swojej firmie?

Procesy mogą się co najwyżej skrócić poprzez usunięcie zbędnych wędrówek dokumentów. To nasze rozwiązania dostosowujemy się do procesu, a nie odwrotnie.

Jak długo trwa wdrożenie produktów DigiData?

Podstawowe wdrożenie do cyfryzacji trwa maksymalnie jeden dzień roboczy. Jest to uzależnione od ilości stanowisk, które musimy wdrożyć.

Co z dokumentami, które już mamy? Czy one pozostaną analogowe?

Niekoniecznie, wśród naszych usług oferujemy również skanowanie istniejących dokumentów wraz z ich katalogowaniem. Szczegóły przedstawimy w ofercie.

Czy po wdrożeniu jest zapewniona opieka nad systemem?

Tak, po wdrożeniu macie dostęp do naszego zespołu zgodnie z wykupioną przez Was licencją

Moja firma działa bez digitalizacji, po co mi to rozwiązanie?

Zaproś nas na spotkanie, chętnie opowiemy o atutach naszych produktów, które przełożą się na większą wydajność Twojej firmy

Mam już system w swojej firmie i chciałbym, by rozwiązanie któreproponujecie z nią integrowało

Dzięki doświadczeniu, które zebraliśmy jako firma Grasta, tworząca dedykowane oprogramowania, jesteśmy w stanie zintegrować się z każdym systemem, który na taką integrację pozwala (posiada API). Z naszej strony rozwiązanie jest w pełni integrowalne i uzależnione jest to tylko od dostawcy Waszego oprogramowania.

Masz jeszcze jakieś pytania?

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Twój klucz do nowoczesnej dokumentacji

Wyprzedź konkurencję dzięki naszym rozwiązaniom dopasowanych do Twoich potrzeb. Skontaktuj się z nami i razem zbudujemy most między tradycyjnymi metodami a cyfrową efektywnością.