Pobierz darmowe formularze

Wycena - firmy produkcyjne

3 min
4 tablety
7 długopisów

Zastana sytuacja:

W firmie produkcyjnej znajduje się 5 działów: dział handlowy, dział produkcji, magazyn, dział logistyczny oraz dział administracyjny (sekretariat i prezes). Dział handlowy otrzymuje zlecenie produkcji od klienta, drukuje je i zanosi do działu produkcji, który z kolei na tej samej kopii określa ilość komponentów potrzebnych do produkcji oraz czas wykonania zlecenia. Sekretariat wystawia proformę na poczet rozpoczęcia prac, który do klienta wysyła dział handlowy. Rozpoczyna się proces produkcji, a po nim dział logistyczny otrzymuje zlecenie na wysyłkę wyprodukowanego towaru.

Oczekiwania:

Wyeliminowane dużej ilości papierowej dokumentacji występującej zarówno w procesie produkcyjnym jak i w działaniach administracyjnych (umowy z klientami, podpisywanie zleceń i faktur). Dodatkowo celem było przyspieszenie procesu komunikacji i przekazywanie dokumentów pomiędzy konkretnymi działami i archiwizacja zleceń, umów, faktur i wszystkich niezbędnych dokumentów.

Zaproponowane rozwiązanie:

▪ System IC Pen w dziale handlowym, dziale administracyjnym i dziale logistycznym

▪ 7 długopisów cyfrowych: 2 x dział handlowy, 2 x dział produkcyjny, 1 x dział handlowy, 2 x dział administracyjny

▪ 4 tablety: 2 x magazyn, 2 x dział administracyjny

Korzyści:

▪ sprawniejszy obieg dokumentów pomiędzy konkretnym działamy

▪ umożliwienie przesyłania i wysyłania cyfrowych dokumentów do podpisu i wypełnienia

▪ porządkowanie dokumentacji i archiwizowanie jej w przejrzysty sposób

▪ integrowanie systemów działających w organizacji

▪ zapewnienie bezpieczeństwa dokumentacj

Łukasz Wenskowski
Właściciel DigiData

Otwórz się na nowe możliwości

Pokażemy Ci na przykładach innych firm, że ta inwestycja się opłaca! Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej.

Imię i nazwisko
Adres email
Numer telefonu
Jaki profil działalności ma Twoja firma?
Cofnij
następny krok

Gotowe!

Wiadomość została wysłana
Oops! Coś poszło nie tak podczas wysyłania wiadomości.
Telefon
+48 507-144-292
Biuro
ul. Juliusza Słowackiego 55/1, 60-521 Poznań

FAQs

Znajdź szybkie odpowiedzi na swoje pytania dotyczące naszych rozwiązań i dowiedz się, jak DigiData może wspierać Twój biznes.

Czy będę musiał zmieniać procesy w swojej firmie?

Procesy mogą się co najwyżej skrócić poprzez usunięcie zbędnych wędrówek dokumentów. To nasze rozwiązania dostosowujemy się do procesu, a nie odwrotnie.

Jak długo trwa wdrożenie produktów DigiData?

Podstawowe wdrożenie do cyfryzacji trwa maksymalnie jeden dzień roboczy. Jest to uzależnione od ilości stanowisk, które musimy wdrożyć.

Co z dokumentami, które już mamy? Czy one pozostaną analogowe?

Niekoniecznie, wśród naszych usług oferujemy również skanowanie istniejących dokumentów wraz z ich katalogowaniem. Szczegóły przedstawimy w ofercie.

Czy po wdrożeniu jest zapewniona opieka nad systemem?

Tak, po wdrożeniu macie dostęp do naszego zespołu zgodnie z wykupioną przez Was licencją

Moja firma działa bez digitalizacji, po co mi to rozwiązanie?

Zaproś nas na spotkanie, chętnie opowiemy o atutach naszych produktów, które przełożą się na większą wydajność Twojej firmy

Mam już system w swojej firmie i chciałbym, by rozwiązanie któreproponujecie z nią integrowało

Dzięki doświadczeniu, które zebraliśmy jako firma Grasta, tworząca dedykowane oprogramowania, jesteśmy w stanie zintegrować się z każdym systemem, który na taką integrację pozwala (posiada API). Z naszej strony rozwiązanie jest w pełni integrowalne i uzależnione jest to tylko od dostawcy Waszego oprogramowania.

Masz jeszcze jakieś pytania?

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Dokumentacja pod kontrolą – zacznij już dziś

Weź przyszłość Twojej firmy w swoje ręce. My pomożemy Ci wybrać optymalne rozwiązania cyfrowe.