Przychodząc do Gabinetu klienci otrzymywali w recepcji papierowe zgody i formularze do wypełnienia. Formularze z niezbędnymi dla Kosmetologia informacjami i zgody klientów na wykonanie zabiegów trafiały, po wypełnieniu, do segregatora, w którym znajdowały się także formularze i zgody na zabiegi wypełnianie przez innych klientów. Klienci, którzy przychodzili na cykliczne zabiegi przed każdą sesją podpisywali nowe zgody. Wszystko to powodowało, że papierowej dokumentacji zabiegowej było bardzo dużo, a odnalezienie dokumentacji konkretnego klienta było skomplikowane i generowało bardzo dużo czasu. Celem właścicielki było usprawnienie procesu obsługi klienta i wprowadzenie systemu, dzięki któremu pozyskiwanie zgód i wypełnianie formularzy odbywać się będzie na tablecie w przejrzysty i intuicyjny sposób.
Po wdrożeniu systemu DigiData klient przychodząc do Gabinetu wypełnia formularze i podpisuje zgody na tablecie. Kosmetolog wręcza nowemu klientowi tablet i w komfortowych warunkach wypełnia on wszystkie dokumenty niezbędne do wykonania zabiegu. Po wypełnieniu dokumentów i kliknięciu przycisku wyślij trafiają one automatycznie do elektronicznej teczki klientów. Na komputerze recepcyjnym znajdują się wszystkie teczki klientów ze wszystkimi historycznie wypełnionymi i podpisanymi przez nich dokumentami. W dowolnym kosmetolog ma dostęp do wszystkich dokumentów i tym samym może – przy kolejnej wizycie – klienta sprawdzić jakie miał przeciwskazania do wykonania zabiegów i jakie spostrzeżenia miał kosmetolog po przeprowadzonym poprzednio zabiegu.
▪ 1 tablet
▪ system na komputer recepcyjny
▪ zwiększona efektywność obsługi klienta
▪ przesyłanie i wysyłanie cyfrowych dokumentów do podpisu i wypełnienia w intuicyjny sposób
▪ automatyzacja działania
▪ zapewnione bezpieczeństwo dokumentacji
▪ porządek w dokumentacji, łatwy dostęp i archiwizacja
▪ poczucie spełnienia poprzez pozytywny wpływ na środowisko
Wdrożenie systemu DigiData
Na pierwszym miejscu stawiamy Wasze zadowolenie z systemu i bezpieczeństwo Waszych danych. Chcąc to osiągnąć osobiście przeprowadzamy wdrożenie, bo tylko w taki sposób dowiecie się jak w pełni wykorzystać wszystkie możliwości systemui będziecie mieli poczucie, że zaopiekowaliśmy się Waszym Gabinetem zapewniając mu najwyższy poziom bezpieczeństwa.
Pokażemy Ci na przykładach innych firm, że ta inwestycja się opłaca! Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej.
Znajdź szybkie odpowiedzi na swoje pytania dotyczące naszych rozwiązań i dowiedz się, jak DigiData może wspierać Twój biznes.
Procesy mogą się co najwyżej skrócić poprzez usunięcie zbędnych wędrówek dokumentów. To nasze rozwiązania dostosowujemy się do procesu, a nie odwrotnie.
Podstawowe wdrożenie do cyfryzacji trwa maksymalnie jeden dzień roboczy. Jest to uzależnione od ilości stanowisk, które musimy wdrożyć.
Niekoniecznie, wśród naszych usług oferujemy również skanowanie istniejących dokumentów wraz z ich katalogowaniem. Szczegóły przedstawimy w ofercie.
Tak, po wdrożeniu macie dostęp do naszego zespołu zgodnie z wykupioną przez Was licencją
Zaproś nas na spotkanie, chętnie opowiemy o atutach naszych produktów, które przełożą się na większą wydajność Twojej firmy
Dzięki doświadczeniu, które zebraliśmy jako firma Grasta, tworząca dedykowane oprogramowania, jesteśmy w stanie zintegrować się z każdym systemem, który na taką integrację pozwala (posiada API). Z naszej strony rozwiązanie jest w pełni integrowalne i uzależnione jest to tylko od dostawcy Waszego oprogramowania.
Poznaj moc dostosowanych rozwiązań, które przekształcą codzienne wyzwania Twojej firmy w realne możliwości rozwoju. Razem z nami zbuduj przyszłość, w której każda przeszkoda staje się szansą na innowację.